عکس قاتل بروسلی

تبلیغات

عکس قاتل بروسلی

 

                            قاتل 

 




مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط گروه یاهو فراز در تاریخ 1390/10/5/1 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام دوست عزیز خصوصی دادم تا فقط شما ببینید(ژربازدید یا بازدید کم فرقی نداره) ما دنبال اونایی میگردیم که به موضوعات ما در ارتباط باشند.
وب شما مورد تایید گروه شد. پس موافقیم با شما تبادل لینک کنیم.

امید وارم موافق باشید تا با گروه یاهو فراز ما تبادل لینک یا بنر داشته باشید
این انجمن و گروه چت روم یاهو هم داره و لینک شما تو چت روم کنار بقیه لینک ها قرار میگیری و در انجمن و شما میتوانید درانجمن فعالیت مفیدی داشته باشید هم برای شما هم برای ما
میتونید در انجمن و چت روم ها تبلیغات خود را هم بزارید.
و . ..
بهتره خودتون مشاهده کنید ما منتظر شما هستیم در (گروه یاهو فراز ایرانیان)

این نظر توسط مهران در تاریخ 1390/3/7/6 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام درباره اون پست اولت که چگونه زندگی کنیم و شاد باشیم و.......

باید بگم من هم از این جور چیزها تو وبلاگم می نویسم اما خودم باور ندارم یه اتفاقاتی هست که اگه انجام بشه دیگه افتاده هیچ جوری هم نمیشه بیخیال شد اگه بخوام بگم چه اتفاق هایی برام افتاده مثنوی هفتاد من میشه. اگه با نظر من مخالفی بیا تو وبم بهم بگو شاید بتونی نجاتم بدى
پاسخ:سلام آقا مهران / دوست گرامی من یک کلمه از حرفات رو متوجه نشدم که بخواهم مخالف یا موافق باشم. واضح تر بگو / ممنون از نظرت


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.